Perchè a saldatura hot melt di tubi PE hè difettu

Why is the hot melt welding of PE pipe defective

1.Analysis di difetti di saldatura di PE pipe hot melt welder

A macchina di saldatura calda di tubi PE hè appiicata in a stallazione di un prughjettu di rete di tubi.U diametru di u tubu di l'approvvigionamentu d'acqua principale hè più grande di 63 mm è u gruixu di u muru hè più grande di 5 mm.In u prucessu di saldatura di tali elementi di pipa, a pressione massima di l'acqua di a reta di pipa hè in 60m, è a precisione di saldatura pò esse ignorata.In ogni casu, in u travagliu praticu, per via di l'area di muntagna.Se a pressione di l'acqua necessaria da u terrenu hè troppu altu è a tecnulugia di saldatura ùn hè micca abbastanza, alcuni difetti appariscenu, per quessa, hè difficiule di migliurà u so livellu di travagliu è a qualità è scuntrà u so travagliu. esigenze di travagliu.

1) Difetti in a furmazione di saldatura.

In generale, i difetti di a furmazione di cunghjuntura saldata sò principalmente dovuti à a deviazione in a geometria è a struttura di crimping, chì ùn ponu micca risponde à i requisiti pertinenti.

Prima, s'ellu ci sò macchie o materie straniere nantu à a faccia di saldatura, portarà à a deviazione di u spessore di u muru di saldatura in i dui lati.In u casu di riscaldamentu irregolare, ci sarà asimmetria intornu à l'interfaccia di saldatura, è a dimensione ùn pò micca scuntrà i regolamenti pertinenti, cum'è notch, gap è altri difetti.

Siconda, se a faccia finale di u portu di saldatura hè umita durante a saldatura, a saldatura di u portu ùn hè micca trasparente è ferma;O ci hè u vapore d'acqua, chì portarà à prublemi di qualità di saldatura è canali di fuga.

In terzu, se l'ovalità di i tubi saldati ùn risponde micca à i rigulamenti pertinenti, l'affidabilità di u butt joint ùn pò micca esse garantitu, è u prublema di misalignment serà accadutu.

Quartu, se u colpu di l'attrezzatura deviates, o quandu si funnu, a temperatura di u docking è a pressione sò bassu è u tempu di saldatura hè cortu, a qualità di l'interfaccia di saldatura serà ridutta.Se a vitezza di l'attrezzatura hè veloce, o a temperatura è a pressione sò alta, l'altezza di l'interfaccia di saldatura hè alta o troppu larga, chì riduce artificialmente a seccione di u flussu di l'acqua è riduce u so flussu di design.

2) Prublemu micro difettu.

I difetti micro sò prublemi di qualità in l'interfaccia di saldatura, cum'è cracke, cracks, cattiva penetrazione, etc.

Prima, se a qualità di fusione calda utilizata da i tecnichi di a custruzzione hè povira o ci hè una deviazione in u flussu, a qualità di u butt joint di i tubi serà ridutta.Per esempiu, quandu a deviazione in u flussu hè più grande di circa 0,6 g / 10 min, u difettu di qualità di l'interfaccia di saldatura accade.Se a temperatura di fusione hè bassa o l'ambiente di saldatura hè poviru, ci saranu ancu cracks di interfaccia di saldatura.

Siconda, in a custruzzione attuale, e facci finali di u pipeline ùn sò micca paralleli, o i facci finali ùn sò micca saldati cumplettamente cù l'utilizazione di a piastra di riscaldamentu, risultatu in una permeabilità di saldatura povira.

3) difetti microscòpichi.

In u travagliu di saldatura propiu, per via di l'alta temperatura di riscaldamentu o di u tempu di riscaldamentu longu, a pipa serà ossidata è dannata.In i casi serii, a carbonisazione si farà, seguita da u deterioramentu di u materiale.Per i difetti di saldatura, parechji prublemi sò interrelati.Se l'operatori è i tecnichi mancanu di capacità tecniche è rispunsabilità

Qualchese sensu di rispunsabilità, fallimentu di realizà u travagliu pertinente secondu u rendiment di l'equipaggiu è i requisiti di saldatura riducerà gradualmente a qualità di l'ingegneria di saldatura.


Tempu di Postu: Aug-03-2021