Reguli di funziunamentu di sicurezza di a saldatura di testa in PE

n2

1. Preparazione prima di usu

● Verificate a specificazione di tensione d'ingressu di a saldatrice.Hè strettamente pruibitu di cunnette altri livelli di tensione, per impedisce a saldatrice di brusgià è di travaglià.
● Sicondu a putenza attuale di l'equipaggiu, selezziunà currettamente u filatu di putenza, è cunfirmà chì a tensione risponde à i requisiti di a saldatura.
● Cunnette u filu di messa a terra di a saldatrice per evità scossa elettrica.
● Pulite i giunti di u pipeline di l'oliu è cunnette à tutte e parti di a saldatrice currettamente.
● Verificate a piastra di riscaldamentu, è l'utilizanu prima di a prima saldatura calda ogni ghjornu o prima di cunvertisce i tubi di diametri diffirenti per a saldatura.Dopu a pulizia di a piastra di riscaldamentu per altri metudi, a piastra di riscaldamentu deve esse pulita da crimping per furmà un metudu di pulizia;se u revestimentu di a piastra di riscaldamentu hè dannatu, deve esse rimpiazzatu
● Prima di saldatura, a piastra di riscaldamentu deve esse preheated per assicurà a temperatura uniforme

2. Saldatrice Butt Fuisonfunziunamentu

● U pipa deve esse leveled cù roller o bracket, a cuncentricità deve esse aghjustatu, è a pipa fora di roundness deve esse currettu cù l'attrezzatura, è 3-5cm deve esse riservatu Spacing Weld.
● Verificate è aghjustate i dati di u tubu per esse saldatu per esse coherente cù i dati attuali di a saldatrice (diamitru di tubu, SDR, culore, etc.)
● Hè qualificatu per fresà a superficia di saldatura di u pipeline cù abbastanza spessore per fà a faccia finale di saldatura liscia è parallela, è ottene cuntinui 3 giri.
● L'infitness di l'aghjuntu di u pipa hè menu di 10% o 1mm di u gruixu di u muru di a pipa saldata;si deve esse fresatu dopu à reclamping
● Pone a piastra di riscaldamentu è verificate l'indicatore di temperatura di a piastra di riscaldamentu (233 ℃), quandu u bordu di a zona di saldatura in i dui lati di a piastra di riscaldamentu hè cunvessu.Quandu l'altezza di elevazione righjunghji u valore specificatu, inizià a cunta di l'assorbimentu di u calore sottu à a cundizione chì a piastra di riscaldamentu è a faccia di l'estremità di saldatura sò strettamente cunnessi.
● Cambia u butt joint, a piastra di riscaldamentu pigliarà dopu à u tempu di saldatura specificata, salda rapidamente a superficia di a pipa è aghjunghje Pressione.
● Quandu u tempu di rinfrescante hè ghjuntu, a prissioni serà zero, è i raccordi di pipa saldati seranu eliminati dopu avè intesu u sonu di l'alarma.

3. Precauzioni di funziunamentu

● L'operatori di a saldatura di a saldatura calda deve esse furmatu in particulare da i dipartimenti pertinenti è passanu l'esame prima di andà à u travagliu;A non operazione hè strettamente pruibita Per l'usu di u persunale.
● L'alimentazione principale è a scatula di cuntrollu di a saldatura ùn sò micca impermeabili, è hè strettamente pruibitu di permette à l'acqua di entre in l'apparechju elettricu è a scatula di cuntrollu quandu si usa;s'ellu hè piovosa, deve esse appiicata piglià misure protettive per a saldatrice.
● Quandu a saldatura sottu à zero, e misure di cunservazione di u calore adattate deve esse pigliate per assicurà a temperatura sufficiente nantu à a superficia di saldatura
● A superficia di saldatura deve esse pulita è secca prima di saldatura, è i pezzi da saldare sò liberi di danni, impurità è terra (cum'è: Dirt, grassu, chips, etc.).
● Assicurà a continuità di u prucessu di saldatura.Dopu a saldatura, deve esse realizatu un rinfrescante naturali abbastanza per assicurà a qualità di saldatura.
● Quandu i tubi o raccordi di tubi di diverse serie SDR sò mutualmente saldati, a cunnessione di fusione calda ùn hè micca permessa.
● Osservate a cundizione di u funziunamentu di l'equipaggiu in ogni mumentu durante l'usu, è cessate di utilizà immediatamente in casu di rumore anormale o surriscaldamentu.
● Mantene l'equipaggiu pulitu in ogni mumentu per prevene fallimentu elettricu causatu da l'accumulazione di polvera


Tempu di post: 30-mar-2020